معرفی وبسایت نخستین نمایشگاه مجازی قرآن

ویروس کرونا امسال مانع برگزاری نمایشگاه قرآن نشد و این نمایشگاه که هر ساله با حضور غرفه های قرآنی و دینی متنوع و ارائه خدمات دینی فرهنگی به صورت حضوری در دسترس بود ، امسال به صورت مجازی با شعار “قرآن؛ کتاب رشد و رویش” کار خود را آغاز نمود.

نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی www.iqfa.ir خدمات متنوعی به علاقمندان ارائه میدهد . این نمایشگاه مجازی در دو بخش اصلی طراحی شده: – بخش فروشگاهی   – بخش محتوایی

در بخش فروشگاهی این نمایشگاه شاهد غرفه های نشر و فعالین کتاب و آثار فرهنگی مختلف در زمینه های قرآن، معارف اسلامی و دفاع مقدس هستیم. البته خلاقیتی که در بخش محتوایی وجود دارد در این بخش مشاهده نمی شود و بخش فروشگاهی مستقیما به سامانه خرید و توزیع خانه ی کتاب ایران وصل شده است . گفتنی است که تمام محصولات فروشگاهی با 20% تخفیف عرضه می شوند.

عمده خلاقیت نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در بخش محتوایی آن مشاهده می شود. در این بخش شما میتوانید به بیش از 12دسته ی کاربردی دسترسی پیدا کنید . بخش هایی اعم از :تلاوت قرآن، ترجمه و تفسیر، مؤسّسات، برترین محصولات، خادمان ، سایت ها، نشست ها ، نرم افزارها، آموزش ، فروشگاه ها و … .

نکته ی مسرت بخش این که بخش محتوایی سایت نمایشگاه ،بعد از اتمام زمان نمایشگاه هم در دسترس خواهد بود و علاقمندان می توانند از این بخش بهره مند شوند . 

در بخش آموزش سایت ها و نرم افزارهای آموزشی را می بینیم که علاقمندان به آموزش مجازی قرآن و علوم اسلامی می توانند از خدمات این سایت ها و نرم افزارها استفاده کنند. البته تمرکز نمایشگاه در این بخش بر معرفی موسسات و مراکز مردمی و خودجوش است که در امر آموزش و محتواهای دینی ممتاز بوده اند.

بخشی از وبسایت های آموزشی حاضر درنمایشگاه مجازی قرآن کریم

با کلیک کردن بر هر کدام از سایت ها یا نرم افزارها توضیحات مختصری را مشاهده می کنید که درباره ی نحوه ی شکل گیری مراکز یا خدمات خاص آنها و یا ویژگی ممتاز آنها نوشته شده و در انتها لینک ورود به سایت نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

معرفی سایت مرکزآموزشی بیان در نمایشگاه مجازی قرآن

قطعا رابط کاربری راحت و جذاب این سایت از نکات مثبتی است که در همان لحظه ی اول شما را مجذوب خود می کند. استفاده از طراحی های گرافیکی زیبا با رنگ بندی اسلامی و سنتی نیز از ویژگی های دیگر این پایگاه مجازی است. البته نداشتن یک نشان بصری مخصوص و پوستر تبلیغاتی نه چندان حرفه ای را شاید بتوان از نکات منفی آن برشمرد.

به هر حال این نمایشگاه مجازی تا 20 اردیبهشت ماه در اختیار عموم علاقمندان خواهد بود و پس از آن بدون داشتن امتیازهای خاص همچون تخفیفات و بخش فروشگاهی همچنان در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن